Pages

Monday, December 31, 2012

2013!


It’s been so long since I update blog ini. Bila tengok-tengok post dulu-dulu, rasa macam nak gelak pun ada, geli pun ada..haha! Mula tu rasa nak buang tapi I nak tengok perkembangan minda I dari masa ke semasa on how I wrote about something.

It’s nearly the end of the 2012 and tomorrow, it’s a brand new year! My resolution? Nah, I rasa pun resolutions last year pun tak tercapai lagi. Kalau ada resolution baru pun, I think benda tu takkan lama. But, I think of something that cross in my mind now.

Well, for my 2013 resolution :

·         Practice more on my yoga. By this time I can do splits and all basics yoga with the correct form

·         Hit the gym! I pun nak dapat body yang hot ok

·         Eat clean. Kalau nak dapat body cantik, pemakanan kena jaga juga

Basically, my resolutions are based on fitness and health je. Kalau yang lain, I just want to be a better man. That’s all. Relationship? Nah, I believe love datang kat kita. So, wait and see lah. :D Tahun ni juga, I dah habis diploma dan tak pasti sambung belajar or kerja. So wait and see juga. Apapun, 2013, be nice to me!

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Free Lines Arrow