Pages

Saturday, January 7, 2012

2012!

Aku dah cakap dah, memang kalau update blog, mesti aku sekadar hangat-hangat tahi ayam jer…Ni pun aku ade mase terluang untuk update..haih..
Wah, dah masuk 2012..Tup tap tup tap, tak sedar pula dah 1 tahun berlalu…Kalau bayangkan balik nostalgia 2011, banyak sangat sampaikan boleh buat satu crita..haha…Oh well, 2011 banyak memberi moment suka dan duka especially in relationship. 2011 lah aku mula feel the love. 2011 lah aku mula feel being dumped by the first love. 2011 lah aku merasa konflik dalam relationship and I was so fucked up. Ade aku kisah? Yes aku kisah, at the first time..Now, in celebration of this new year, aku nak ignore semua konflik tahun lalu. Isn’t it great to run away from problems? You call it run, I call it SOLVE. Yum2

Resolution 2012? Hmm..aku sebenarnya takde azam pun..Kalau ade pun, aku rase untuk short term jer..I mean, aku ni kan hangat2 tahi ayam..so, I think I shouldn’t make one..Tapi hanya satu yang aku nak dari diri aku, Happier than Before! Perluke nak murung tunjuk muke babi depan orang. You know, Happy emotion is chainful. You happy, others will happy. You sad, others will sad. It’s just like a smile. You smile, others will smile to you back. Who knows, the one you threw smile at may have the worst day in his/her life. Yet, you smile, he/she feel comforted with your smile. Not everyone. Ade yang kiter senyum, dier masih tunjuk muke babi. MANUSIA kan banyak ragam. There’s nothing I can do with them.

Oh2, actuallynya aku ade satu azam yang aku nak kecapi. (Tadi kate takde azam khan…)..Well, it’s quite common actually but inilah yang aku nak betul2 kecapi not just for this year, but for my ENTIRE LIFE. Ok, azam aku ialah, Be Myself, BACK…Sebelum2 ni, aku dapat rasakan diri sebenar aku Drifted away and becoming someone else just to IMPRESS people around me. That is not so me and diri aku is not stronger than the original one. I lost my charisma, I lost my aura, I lost EVERYTHING. I know bukan orang rase pun charisma, aura segala tu..Aku jer yang dapat rase…I think I wanna get it back. The OLD ME…Walaupun OLD ME ni masih ade ciri2 suke impresskan orang, tapi not worse than the FAKE ME. Haha..Aku siap letak lagi kate2 semangat kat board study aku..hahahaha..
Ni lah board study aku..Dipenuhi dengan kata2 semangat...kih3..
Relationship? Haih..hehe…What You See Is What You Get…Seronok kalau dalam dunia relationship ni. Bleh rasa itu sakit, bahagia, marah etc…It’s part of our experience so kita bijak memilih pasangan kita in the future..cewah..aku terpengaruh dengan kate2 kakak aku je ni..kih3..

Apa2 pun, aku mengharapkan yang terbaik dari diri aku sendiri. Kalau tak Redha je la..Redha itu Ikhlas, Pasrah Itu Menyerah..(terpengaruh dengan criter Ombak Rindu aku tengok semalam..haha).. *Ok, maybe aku Pasrah instead of Redha kot..haha*

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Free Lines Arrow